Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016
Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016
14th HST World Championship
Από την Ουγγρική ένωση ραδιοερασιτεχνών διοργανώνεται φέτος το Σεπτέμβριο το 14ο παγκόσμιο πρωτάθλημα HST (High Speed Telegraphy). Θα μαζευτεί και πάλι η elit των κορυφαίων χειριστών morse όπου σε ένα τετραήμερο θα έχουν την ευκαιρία να διαγωνιστούν μεταξύ τους αλλά και να γνωρίσουν τα αξιοθέατα της περιοχής .Λεπτομέρειες ΕΔΩ
Από Ελληνικής πλευράς τώρα...
ο Στάθης SV5DKL το δήλωσε ότι θα πάει, βέβαια πληροφορίες του παρόντος χώρου αναφέρουν ότι είναι σε αναζήτηση κατάλληλου προπονητή, που να έχει ανάλογη εμπειρία,(να έχει πάει τουλάχιστον άλλη μια φορά και να τσακώθηκε με όλο τον κόσμο) ούτως ώστε να μπορέσει να σταθεί όρθιος μέσα στην μορσική βαρβατίλα που θα πέσει.
Δεν μένει παρά να ευχηθούμε από τώρα καλή επιτυχία στο team που θα μας εκπροσωπήσει!
e e
CW Fun
Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016
Συγχαρητήρια, μόλις κέρδισες...
Είσαι νέος, ωραίος, ραδιοερασιτέχνης ΜΗ μέλος της ΕΕΡ και κάτω των 25 ετών;;;; ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ μόλις κέρδισες...
Οοοοοχι αιφον, όοοοοχι σαμσουγκ, ΟΟΟΟΟΧΙ ΓΚΌΜΕΝΑ (σιγά μην την δίναμε σε σένα αν την βρίσκαμε!!) αλλά κέρδισες δωρεάν συνδρομή στο μεγαλύτερο ραδιοερασιτεχνικό περιοδικό της Ένωσης Έλληνων Ραδιοερασιτεχνών το SV NEA. Στείλε mail στο raag-hq(πάπια)raag.org για να εκδηλώσεις το ενδιαφέρον σου.
Να σημειωθεί ότι το SV NEA προσφέρεται δωρεάν στα μέλη της ΕΕΡ, ενώ τα ΜΗ μέλη έχουν την δυνατότητα να το αποκτήσουν έναντι μικρού αντιτίμου.
Μπράβο στην ΕΕΡ για την προσφορά αυτή, βέβαια όπως πάντα πίστευα και υποστήριζα κάποια στιγμή θα πρέπει να αποφασιστεί η ΔΩΡΕΑΝ παροχή του περιοδικού σε όλους.
e e
CW Fun
Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016
Σεμινάριο CW από την ΕΕΡ..
Την Κυριακή 4/12/2016 η ΕΕΡ διοργανώνει σεμινάριο με θέμα CW ιστορία και τεχνικές εκμάθησης. Ο Γιώργος SV1KU θα μοιραστεί μαζί μας λίγη από την τεράστια γνώση του στο morse.
Περισσότερα στο site της ΕΕΡ
e e
CW Fun
Περισσότερα στο site της ΕΕΡ
e e
CW Fun
Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016
Kenwood TM255 vs Kenwood TS 2000X
Δοκίμασα σήμερα ένα νέο ράδιο σε μένα και αρκετά παλιό σαν κατασκευή , στα 2 μέτρα. Λήψη το SV3BSF/B σε απόσταση 120 km και με σχετικά ανύπαρκτο QSB ώστε να μπορώ να βγάλω τα συμπεράσματα μου.Προσπάθησα να φέρω την λήψη σε οριακό επίπεδο για να έχω πιο ασφαλές συμπέρασμα. Το αποτέλεσμα στο βίντεο που ακολουθεί..
e e
CW Fun
Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016
Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016
6ο GTC CW CUP
Αυτό το Σ/Κ 1-2/10/2016 διεξάγεται ο έκτος διαγωνισμός της Ελληνικής Λέσχης Τηλεγραφίας.
Σημαντική αλλαγή...
Δεν είναι πια 24ωρο αλλά δύο περίοδοι των 6 ωρών η καθεμία. Η πρώτη είναι το Σάββατο από 06:00 utc( 09:00 local) έως τις 12:00 utc(15:00 local) και η δεύτερη το μεσημέρι της Κυριακής από 12:00 utc έως 18:00 utc (15:00-21:00 ώρα Ελλάδος)
Οι κανονισμοί βρίσκονται ΕΔΩ
Θα σας συναντήσω στον "αέρα"
e e
CW Fun
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



