Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

VHF CONTEST 5-6/7/2014

SZ8L VHF CONTEST 2013 
Αυτό το Σαββατοκύριακο έχουμε  το vhf contest όπου συμμετέχουν σχεδόν όλες οι χώρες. Από Ελληνικής πλευράς υπάρχει το aegean vhf contest με αρκετές ήδη δηλώσεις συμμετοχής. Για φέτος δεν έχω προγραμματίσει κάτι ιδιαίτερο, θα βγω από το VHF χωράφι μου στα 660m a.s.l και ότι προκύψει.
Η χειρότερη διάδοση στο περσινό contest

Δυστυχώς για άλλη μια φορά δεν θα συμμετέχω στο aegean λόγω ασυμβατότητας των κανονισμών με τα υπόλοιπα Ευρωπαϊκά. Φυσικά και θα χαρώ να ακούσω Ελληνικούς σταθμούς και να δώσω πόντους στην προσπάθεια τους. Διακριτικό θα έχω το γνωστό SZ8L καθώς θα εκπροσωπήσω για άλλη μια φορά τον τοπικό σύλλογο. Αν όλα πάνε καλά θα είμαι στον αέρα το μεσημέρι του Σαββάτου στις 14:00 utc καθώς τότε ξεκινά το Ευρωπαϊκό.

Λίστα με όλα τα contest συμπεριλαμβανομένου και του aegean  ΕΔΩ

e e
CW Fun

3 σχόλια:

Efstathios Maliakis, SV5DKL είπε...

Κι όσοι πιστοί, προσέλθετε !! Γκέκα, μην είσαι μοναχοφάης ... γύρνα και λίγο προς τα νότια την 4άδα, ΟΚ?
Αν και θα είμαι περισσότερο στα 6μ κατά το Aegean (ή Αετζίαν, που λένε μερικοί πατριώτες !!), τις ώρες όμως που θα τρέξουν τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά. Για σένα, όμως, ευχαρίστως θα κάνω μια "ανάβαση" και στα 2μ. Καλή επιτυχία και 73.

CW Fun είπε...

Η βασική κατεύθυνση της κεραίας είναι προς Β.Ιταλία αλλά γυρίζω συχνά και προς Ελλάδα. Αν έχει καλό τρόπο πιστεύω να ακουστούμε.

Γκιώνης είπε...

Καλη επιτυχία σε όλους.
Παιδια δε συμμετέχω εφέτος λόγω προβλημάτων οικογενειακών. Να ειστε καλά και καλα να περάσετε.

Γκιώνης