Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Πες και εσύ τον πόνο σου..

Τον ραδιοερασιτεχνικό φυσικά. 



Έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο να γράφονται σχόλια άσχετα με το θέμα της ανάρτησης. Αυτό πρέπει να σταματήσει άμεσα.  Από σήμερα θα ξεκινήσω να έχω μία ανάρτηση στην πρώτη σελίδα όπου θα μπορεί ο οποιοσδήποτε να πει αυτό που τον βασανίζει και να μην χρειάζεται να "τσαλακώνει" οποιοδήποτε άλλο θέμα έχει αναρτηθεί.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να διατηρηθεί αυτή η δυνατότητα είναι τα σχόλια να είναι ραδιοερασιτεχνικού ενδιαφέροντος, να μην θίγουν συναδέλφους και φυσικά θρησκευτικο-πολιτικές προσεγγίσεις θα κόβονται με τις πλέον δημοκρατικότερες διαδικασίες.

Θα ήθελα πολύ να διατηρήσω  ελεύθερα τα σχόλια...βοηθήστε με σε αυτό!!

e e
CW Fun

25 σχόλια:

CW Fun είπε...

Μεταφέρω σχόλια από την προηγούμενη ανάρτηση εδώ

CW Fun είπε...

Blogger Ο/Η Γκιώνης είπε...
Θα παρακαλούσα όσοι συνάδελφοι δε μπορουν να κανουν διαλογο, να ανταποκριθούν στις απαιτησεις των συναδελφων, αντικειμενικά να αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα του Ελληνικού Ραδιοερασιτεχνισμού, τις αναγκες της μοναδας, τις αναγκες του συνόλου, να απεργοποιήσουν άμεσα τα μπλογκ τους.
Κανενας φραγμός,
Οι Ελληνες Ραδιοερασιτεχνες ειναι δυνατοι και δραστήριοι.
Καμια Ομαδα, Φατρια και μπλογκ δε μπορεί να οδηγεί συναδέλφους,να μειώνει αξίες,να θιγει συναδέλφους και την προσπαθεια αυτών. Δυστυχώς ειστε ανάξιοι της υποστηριξης και διάδοσης του πνεύματος της αυτοεκτιμησης, συλλογικής διεργασίας και συμμετοχής στην ατελεσφορη ολοκλήρωση της επικοινωνίας. Οι παλιοι θελουν ενημέρωση. Οι νεοι Θελουν διάλογο. Αυτοι που ονειρεύονται θέλουν όραμα. Αλλαξτε νοοτροπία και πιο πολλοί φιλοι θα ειναι μαζι μας. Η επικοινωνία δημιουργεί σχέσεις αυτοεκτίμησης και αναγνώρισης τοσο σε προσωπικο όσο και σε ομοδικό επίπεδο. Γινετε όλοι αρωγός της προσπάθειας.
Καμια κριτκή, κανενας φραγμός,Διάλογος και πραγματικη προσπάθεια απο τα μελη και στελέχη.

Επίσης.
Θα ηθελα να τονίσω οτι δεν ειμαι συνταξιούχως απο τα 40ντα μου κλέβοντας το κρατος.

ΕΕΕΕ
ΟΟΟΟ
Εχω πολλά χρόνια εργασιάς μπροστά μου και πραγματικα μου αρέσει αυτό. Λυπάμαι για τους συνατξιούχους των 50.

Δε κωλλοβαράω.

ΣΩ!ΛΚΜ
ΓΚΙΩΝΗΣ

25 Αυγούστου 2014 - 11:37 μ.μ. Διαγραφή

CW Fun είπε...

Blogger Ο/Η Γκιώνης είπε...
Δυστυχώς εγώ δεν ειμαι συνταξιούχος να τρώω Ποπ Κορν, ούτε να στεινω κεραίες με το F A PAX romana.
Λυπάμαι για τη προσωπικότητα μου.

Δυστυχώς εμεις δε προλάβαμε να κλέψουμε το κρατος και να παρουμε συνταξη στα 40. ΕΛΑ ΝΑΙ ΕΛΑ ΝΑΙ


26 Αυγούστου 2014 - 12:17 π.μ. Διαγραφή

Ανώνυμος είπε...

Λέω να πουλήσω - σκοτώσω τα μηχανήματά μου και να παρατήσω το χόμπυ. Βαρέθηκα τόση φαγωμάρα. Δεν σας μπορώ άλλο....

Ανώνυμος είπε...

Θα γίνω κυνηγός, θα πάρω κινέζο, καραμπίνα και 4x4 χωρίς πινακίδες και θα πάω για αγριογούρουνα.

Ανώνυμος είπε...

Στο field day θα βγω με κάρβουνα και σούβλα!

Ώωωωωπα λέμε!!!

Ανώνυμος είπε...

Συνταξιούχος, νέος, κοτσονάτος, με άφθονη κρατική επιχορήγηση αναζητεί οδικό πτηνό για κλούβιασμα και συντροφιά στα κρασιά.

Για σοβαρές προτάσεις σφυράτε κλέφτηκα.

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς κλείνουν τα δημόσια ψυχιατρεία! Όλοι οι τρελοί έξω από τα κάγκελα!

Ανώνυμος είπε...

Καπου ακουσα οτι για να κανεις dx πρεπει να εχεις stepir εχω πεσει σε καταθλιψη που να βρω τοσα λεφτα τι να κανω ?

Ανώνυμος είπε...

ελα ναι ελα ναι ποσο μαγκασ ειμαι εχω φραγκα μου βαζουν κεραιαρα και 2-3 kw (μονος μου δεν ξερω ) καλα εεε ειμαι πολυ μαγκας ελα ναι εαν με καταλαβες ετοιμοςς

Ανώνυμος είπε...

Καπου ακουσα οτι εχουν αρχισει δοκιμες παραμετρικων equalizer σε cw οι 750 hz θα ακουγονται hifi.
Θα ονομαζεται cwfi και θα υπαρχει και παραλλαγη σε speedjofi (σπεντζοφαι) εεεεεεεεεεεεεεε ρε καταντιααααααα @

Γκιώνης είπε...

Ενα καλο που εχω ειναι οτι, οτι βλακεια και να πω τι γραφω επώνυμα.ΕΠΩΝΥΜΑ ΛΕΜΕ.

Ευχαριστω για τη φιλοξενεια.

Γκιώνης.

ΥΓ Αν καποιοι απειλουνε καλο θα ηταν καποια στιγμη να το κανουν επώνυμα.

Γκιώνης είπε...

Εγω ομως θα στειλω και καρτα.

Μπραβο ρε. Παρενέργειες απο την αποστολή στη Σκύρο.

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/08/ufo-video_29.html

Καλησπέρα.

ΕΤΣΙ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΘΑΡΑ.
Γκιώνης

Γκιώνης είπε...

ΑΝ ΔΕ ΠΑΣ ΑΠΟ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟ,
ΘΑ ΣΕ ΦΑΕΙ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ.

ΓΚΙΩΝΗΣ

ΥΓ. ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ.

CW Fun είπε...

Δεν γνωρίζω κάτι, να δούμε όταν γυρίσει από τις διακοπές του ο συνήθης ύποπτος (DKL) μην έχει να μας ανακοινώσει κάτι!

Efstathios Maliakis, SV5DKL είπε...

Γύρισα !! Μπαταρίες στο φουλ και βάλε !!
Για το 2014 δεν έχω προγραμματίσει συμμετοχή σε κάποιο HST event. Η ξανθιά έχει καιρό να εμφανιστεί, οπότε ίσως ο μικρός να κάνει την έκπληξη και να συμμετάσχει, δεν γνωρίζω.
Οι μόνες μου "εξορμήσεις" για φέτος θα αφορούν αποκλειστικά σε συμμετοχή στα μεγάλα contests σε multi-op teams.
Για το 2015, προγραμματίζω συμμετοχή στο 3o Balkan HST Championship.
73
SV5DKL

Γκιώνης είπε...

Καλό μήνα να πουμε?

Γκιώνης

Γκιώνης είπε...

http://www.carolinarice.com/

If you can't make an antenna make a dinner.

Γκιώνης

CW Fun είπε...

Καλό μήνα Μήτσο, και είναι και ζόρικος, αστράφτει και βροντάει εδώ, θα ρίξει πολύ πράμα!!

Ανώνυμος είπε...

Τιμω και συγχαιρω τους ανω συναδερφους για τις επιτυχιες τους αλλα η ελλαδα εχει εκατονταδες ισως και χιλιαδες αφανεις ηρωες και ικανοτερους ασυρματιστες οι οποιοι δεν γουσταρουν να παρουν μερος σε ριαλυτι να γινουν διασημοι της μιας ημερας και του ενα μηνα και επειτα να γραφουν το χομπι στα παλια των υποδηματων τους.Θυμαται κανεις τον τσακα? Εχει το χομπι μας δυτυχως παρα πολους που κατα την ταπεινη μου γνωμη θα επρεπε να παραδωσουν τα διακριτικα τους να αναζητησουν αλλο χομπι να κλεισουν και το ιντερνετ και να σταματησουν πλεον να ειναι οι κριτες των ολων και των παντων .

Γκιώνης είπε...

Η Ελλάδα έχει χιλιάδες που γνωρίζουν την Ελληνική και γραφουν επώνυμα και φωναζουν την αποψή τους. Επίσης εχει χιλιάδες αγράμματους που προσπαθούν χωρις πραξεις να ορθωσουν λογο στη καθημερινοτητα τους.


Γκιώνης

Ανώνυμος είπε...

Η ΞΑΝΘΙΑ ΣΕ ΠΙΟ Reality ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ?

CW Fun είπε...

Δεν ξέρω σε ποιά ξανθιά αναφέρεσαι αλλά αν είναι αυτή που φαντάζομαι σίγουρα είναι έτη φωτός ραδιοερασιτεχνικά μπροστά σου.

Θα σε συμβούλευα να διαβάσεις άλλη μια φορά τους όρους χρήσης στην παρούσα ανάρτηση, είσαι στα όρια του "ψαλιδιού"

SV1CQN Κώστας είπε...

Καλησπέρα Μιχάλη

Ο δικός μου ραδιοερασιτεχνικός πόνος (αν και δεν μου είναι απαραίτητη ανάγκη) είναι ένα PW1 και λίγος ελεύθερος χρόνος ακόμη.Εχεις κανένα φάρμακο κατά νού .
73 Κώστας SV1CQN

CW Fun είπε...

Κώστα μου βάζεις δύσκολα, όντως το pw1 θα έλυνε πολλά προβλήματα αλλά και ένας acom 1000αρης θα ηταν ευπρόσδεκτος!!!
73