Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

'Οξω ρεεεεε.....

Διάφορες καταστάσεις με  έχουν αναγκάσει να είμαι σε προσωρινό QRX στο blog. Είναι κάτι προσωρινό και δεν θα κρατήσει για πολύ!!



Δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό όμως , με αφορμή διάφορες συζητήσεις που παρακολουθώ και να μην ρίξω λίγο κράξιμο στο νεοσύστατο mode FT8 και στους λάτρεις του....

Διαβάζω σε σελίδα Έλληνα συναδέλφου...
"ας είναι καλά ο ταιειλωρ Κ!ΞΤ που έχει συμβάλει στην εξέλιξη των ψηφιακών επικοινωνιών"..
μου θύμισε άλλον συνάδελφο παλιότερα που έλεγε να ανάβουμε κερί υπέρ υγείας του  νομπελίστα!!

Όταν παλιότερα μιλάγαμε για την απάτη του  JT65 και τα βαθιά λαρύγγια  ήμασταν γραφικοί δεινόσαυροι, τώρα τι να πούμε για αυτούς που καμαρώνουν με τα  qso  τους στο φτ8? Ήδη μαθαίνω ότι έχει πέσει πολύ κράξιμο σε παγκόσμιο επίπεδο, θα επανέλθω σύντομα επ'αυτού..

Είναι πολύ θλιβερό πάντως να βλέπω ως τρίτο  mode το FT8 σε dxpedition's...

e e
CW Fun

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Μιχάλη εγω έπινα προχθές καφεδάκι και το ρομποτ δουλευε κανονικά.
Το παρακολουθούσα με το teamviewer. Ωραια φάση!
Το Σαββατοκύριακο δουλεψα το ΗΑ contest μόνο CW για να μην ξεχνιόμαστε.

CW Fun είπε...

Cliffακο μου μια κουβέντα θα σου πω... FT(8)ου σου...

Δηλαδή ισοπεδώθηκαν όλα??? Δεν μένει παρά να δω και τον άλλο τον 2ψήφιο μπαρουτοκαπνισμένο με το κοτσιδάκι να βγαίνει σε ft8 και κάθετος άλφα......από την Αμμουλιανή φυσικά!!

Γκιώνης είπε...

Ασε το ρομποτ να δουλεύει και ελα παρε με να πάμε βόλτα να τον δούμε.
Ολα για καλό είναι.


Γκιώνης.

SV1CEI είπε...

Συνάδελφοι εγώ το CW δεν το αλλάζω με τίποτα . Είναι ο βασιλιάς των mode.
Αν και για να λέμε την αλήθεια κάπου κάπου μπαίνω στον πειρασμό για να κάνω
κανένα καλό DX σε FT8 , αλλά μόνο και μόνο για την πλάκα μου. Βέβαια έχω
αγανακτήσει με κάποιους που βγαίνουν με τεράστια ισχύ και δεν ακούγονται
τα χαμηλά σήματα .( το FT8 είναι για χαμηλή ισχύ και αυτό ). Η ίδια ζούγκλα
παντού .....δυστυχώς . Απόδειξη του ότι και με χαμηλή ισχύ ( ακόμη και QRP )
ακόύγεσαι σχεδόν παντού ,ο σταθμός 5W1SA , που τον έκανα εντελώς τυχαία στα
40 μέτρα και ήμουν μάλλον τυχερός γιατί είχε μόλις αρχίσει να καλεί ... Μετά
από λίγο και μόλις μπήκε στο cluster έγινε ο χαμός.Τότε με τίποτα δεν θα μπο-
ρούσα να τον κάνω.
Η άποψη μου πάντως είναι ότι η ARRL κάνει παιχνίδι με το FT8 ,για να κάνουν
το DXXC εύκολα και χωρίς κόπο πολλοί Ρ/Ε από όλο τον κόσμο και έτσι με αυτό
τον τρόπο θα έχουν και περισσότερα έσοδα....ΌΛα γίνονται πλέον με γνώμονα το
κέρδος . Πολλά 73 !! SV1CEI ΝΙΚΟΣ