Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

J43TR στο cq wpx ssb contest.

Από ότι φάνηκε η απουσία μου έφερε γούρι στην νεοσύστατη ομάδα του του Patras DX Group. Το αποτέλεσμα ήταν πέραν των προσδοκιών όλων. Πραγματοποιήθηκαν 3554 επαφές με 1192 multi  σε σύνολο 107 dxcc και τελικό score 8.196.192  πόντους!! Σχεδόν το διπλάσιο από το προηγούμενο sv ρεκόρ. Βέβαια τίποτα δεν είναι τυχαίο, ένα καλό αποτέλεσμα είναι προϊόν σωστής προετοιμασίας, καλού σταθμού, ικανών χειριστών και φυσικά να θέλει και η διάδοση!

Είχα σκοπό να γράψω πολλά, θα αρκεστώ μόνο σε δύο πράγματα που μου άρεσαν. Η online κάμερα που είχε τοποθετήσει ο Πάνος και με έβαζε στον χώρο της ομάδας, μιας και "προσωπικοί λόγοι" δεν μου επέτρεψαν να είμαι κοντά τους...και η άψογη παρουσία δύο νέων σχετικά contesters, του Αλέξη SV3ORU και του Γιώργου SV3QUP, όπου λειτούργησαν υποδειγματικά και έβαλαν τα γυαλιά σε πολλούς παλιούς. Δεν θα αναφερθώ στην υπόλοιπη ομάδα καθώς η αξία τους είναι δεδομένη και τους γνωρίζουμε χρόνια.

score


Τα καλύτερα SV αποτελέσματα στην κατηγορία


Άτυπη κατάταξη στον online contest server


antennas SV3DCX - J43TR



SHACK SV3DCX - J43TR


Δεν έχω παρά να ευχηθώ και του χρόνου. 8 εκατομμύρια  πόντοι περιμένουν να αντικατασταθούν με ένα νέο ρεκόρ.

e e 
CW Fun




1 σχόλιο:

CW Fun είπε...

Να αναφέρω επίσης ότι "τρελό" score σημείωσε η ομάδα του J42T. Άγγιξε τα 17,000,000 στην κατηγορία multi two.

Επίσης ο γερόλυκος SV1JG με το διακριτικό SX8V πέρασε τις 1800 επαφές και τα 2,500,000 πόντους μόνος του!

Συγχαρητήρια σε όλους!