Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

SV3DCX, QSL MANAGER

Σε πρόσφατο ταξίδι μου στην Πάτρα συναντήθηκα με τον φίλο μου Πάνο SV3DCX. Ήπιαμε το καφεδάκι μας, ασχοληθήκαμε με την κοινωνική κριτική γενικότερα (κουτσομπολιό), είπαμε και τα ραδιοερασιτεχνικά μας και κατά την αποχώρηση μου μου λέει.. Έλα να βάλεις ένα χεράκι να κουβαλήσουμε τις κάρτες σου. Ο Πάνος έχει αναλάβει το θλιβερό καθήκον να είναι qsl manager δικός μου αλλά και του τοπικού συλλόγου SZ8L.

Μόλις τις είδα θεώρησα ότι το τελευταίο διάστημα είχε μειωμένη απόδοση  στα καθήκοντα του ως manager και γι'αυτό έκανα τις απαραίτητες ενέργειες ούτως ώστε να το τεκμηριώσω.
Σε πρώτη φάση τις ζύγισα, φίλε Πάνο μόνο 11 κιλά είναι, να το αφήσω;;
Την εγκυρότητα της μέτρησης επιβεβαίωσε και η dxcc card checker Annabelle...(σε κανένα μήνα θα έχω Αναμπελάκια αν ενδιαφέρεται κανείς για ντιεξικά γατιά!!)

Παρότι τα 11 κιλά δεν είναι και λίγα εξακολουθούσα να πιστεύω ότι ο Πάνος κάπου τεμπέλιασε και δεν είναι αυτή σωστή ποσότητα για έναν qsl manager. Ως ανήσυχο πνεύμα και με γνώμονα ότι το μέγεθος πάντα μετράει προχώρησα σε νέα μέτρηση μήκους ....του πακέτου...

Και δικαιώθηκα, ΜΟΝΟ 98cm μήκος, ούτε καν μέτρο φίλε Πάνο....
και μην μου πεις ότι έκλεψα στην μέτρηση καθώς....
την επιβεβαιώνει και ο δεύτερος dxcc card checker  Σούλης, που παρίστατο στην διαδικασία!!

Φίλε Πάνο θέλω να σε ευχαριστήσω δημόσια για τις δεκάδες ώρες που ξόδεψες από τον πολύτιμο χρόνο σου, για να βοηθήσεις τον τοπικό σύλλογο μας, καθώς και την δικιά μου τεμπελιά!! 
Να τονίσω ότι όλες οι κάρτες έχουν απαντηθεί και στα τελευταία 5 χρόνια περίπου που έχει αναλάβει το qsling ο Πάνος δεν έχουμε δεχθεί ούτε ένα email με παράπονο για μη απάντηση κάρτας.

e e
CW Fun






Δεν υπάρχουν σχόλια: